Речник српског језика

четвртак, 12. мај 2011.

Драга Сашка,

Чула сам за твој проблем и одлучила да пробам да ти помогнем. То што ти се догађа веома ми је познато, и сама имам слично искуство
Када сам била твојих година, много сам се заљубила у једног дечака који је био годину дана старији од мене. На часовима нисам претерано пазила шта наставници предају, јер сам стално мислила на њега. Међутим, једног дана док сам била у продавници да купим ужину, иза мене се створио баш он! Трудила сам се да се правим да га нисам приметила, али руке су ми све јаче дрхтале и колена су почела да клецају. Купила сам шта сам хтела, и најбрже што сам могла, покупила сам ствари и кренула из продавнице.Тада сам зачула његов глас како ме дозива:
- Тијана, је ли ово твоје?
Нагло сам се окренула и видела њега како држи мој шал. Збуњено сам помислила: "Зар он зна моје име?!" У стомаку ме је нешто заголицало и нисам могла ни глас да изустим. Наставио је реченицу:
- Мислим да ти је испало из јакне.
Једва сам скупила храбрости и тихим гласом промуцала:
- Д...да то је моје.
Пришао ми је, и док ми је давао шал, приметила сам да и њему руке дрхте и узвикнула:
- Хвала! Поцрвенела сам и излетела напоље.
Ближио се Дан заљубљених. Нисам намеравала да  купујем поклон никоме, мада сам и даље била лудо заљубљена. Међутим, иако се нисам надала после великог одмора, на мојој школској клупи сам нашла писмо у облику срца. Прво сам помислила да се неко нашалио са мном, али када сам отворила то писмо, писало је ЊЕГОВО име у потпису! У писму ми је написао колики је утисак на њега оставио наш сусрет. Нисам могла да верујем, ипак није била шала, и њему није свеједно. То писмо ми је помогло да схватим да је и он биће од крви и меса и моја трема је полако нестајала.
     То је била моја прва, велика и незаборавна љубав. Надам се да ти је моја прича помогла да схватиш да смо сви ми људи и да је љубав нешто сасвим природно.То што тренутно осећаш је сасвим природно и дешава се свима. Опусти се и дозволи да ти се љубав догоди.
                                                                                                                
                                                                                               Тијана...

Нема коментара: